Multimedia

Prelegent:
Jakub Siatkowski

[#594] Jak zwirtualizowaliśmy call center?

2020 roku call center, kluczowe dla komunikacji z klientami, musi przejść transformację. Co więcej, plany awaryjne większości firm nie przewidywały globalnej pandemii, która całkowicie odmieniła zarówno zachowania klientów, jak i wewnętrzne działanie organizacji. Ta prezentacja to podróż przez burzliwy okres wirtualizacji call center w dobie COVID-19, opowieść o tym, jak technologia i biznes zjednoczyły siły, by zapewnić ciągłość działania. Zobaczymy, jak projekt, realizowany w warunkach dynamicznie zmieniających się wymagań, umożliwił tysiącom agentów pracę zdalną i na trwałe zrewolucjonizował model funkcjonowania call center.

Zobacz także:

O nas

Paweł Ufnalewski i Mariusz Dalewski od zawsze żyli w pracy i po pracy światem IT. W 2015 roku założyli na Facebooku grupę SysOps/DevOps Polska. 3 lata później udało się sformalizować działania i dziś jesteśmy Fundacją. SO/DO Team w tym czasie się powiększył i moderuje cztery grupy na Facebooku, których łączna liczba uczestników przekroczyła 64 000.

SO/DO organizuje również cykliczne spotkania dla osób zainteresowanych tematyką SysOps, DevOps i SecOps. Spośród specjalistów wybraliśmy najlepszych w swoich dziedzinach i stworzyliśmy z nimi pełnowymiarowe szkolenia. Wspieramy też inne konferencje polskie i zagraniczne występując w roli prelegentów czy partnerów społecznościowych.

Pobierz raport